26 February 2012

MeNgEnAi WaNiTa

  1. Bila seorang wanita mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.
  2. Bila dia tidak menghiraukan kamu setelah kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia waktu untuk menenangkan hatinya sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.
  3. Wanita susah untuk mencari sesuatu yang dia benci tentang orang yang paling dia sayangi (kerana itu banyak wanita yang patah hati bila hubungannya putus di tengah jalan)
  4. JIka seorang wanita jatuh cinta dengan seorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika itu dia sedang bersama dengan lelaki lain.
  5. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa. MUzik, puisi, lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka..
  6. Bila lelaki yang dia cintai merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!
  7. wanita memang memang menyukai pujian tetapi selalu tidak tahu cara menerima pujian.
  8. wanita paling benci lelaki yang berbaik2 dengan mereka  semata-mata untuk memikat kawan mereka yang lebih cantik.
  9. cinta bererti kesetian,kejujuran dan kebahagian tanpa syarat.
  10. semua wanita menginginkan seorang lelaki yang dicntainya dengan sepenuh hati.
  11. senjata wanita adlah air mata!!
  12. wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya memberi surprise buatnya(hadia, bunga atau sekadar kata2)
  13. wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang memberi perhatian padanya dan baik terhadpanya. So kalau ingin memikat wanita pandai-pandailah.
  14. sebenarnya mudah untuk mengambil hati wanita kerana apa yang mereka inginkan hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa...

No comments:

Post a Comment