12 February 2012

LuAhAn HaTi YaNg TeRgUrIS....

I hide my tears when i say your name, but the pain in my hearts is still the same. Although i smile and seen cheerfull everytime...There is no one i miss more than i miss u...i dont't know how to make things better between us but i can start by saying..i' so sory, i really am''

Salam buat kekasih hatiku..buat permulaan, izinkan aku menyusun sepuluh jari memohon maaf. Tak terlintas bagi diriku untuk meletakkan dirimu dalam keadaan serba salah. Namun aku cuma insan biasa yang mempunyai hati dan perasaan. ingin perhatian dan kasih sayang darimu seperti dulu....
lately ni. tak tahu kenpa perasaan sedih ini kerap mengunjungi ruang hati. cuba untuk dibuang jauh2 dari lubuk hati, namun ianya semakin kemas tersimpan disanubari....mungkin kerana terlalu sayang??? mungkin kerana terlalu merindu.?? mungkin kerana kurangnya perhatian darimu???? atau mungkin kerana takut kehilanganmu??.

Entah bila perasaan gelisah ini berputik tanpa sedar, tapi yang pasti selepas kembali dari cuti sem yang lepas..mungkin bolh dikatakan percutian yang tiada arah tujuan selain melewati masa bersama keluarga, Dari detik hatiku terasa dan terguris dengan kata-katamu yang tanpa disengajakan..ianya berlarutan sehingga diriku menghabiskan cuti semester sendirian, Walau aku amat memahami dan tahu keadaan dirimu yang tidak mengizinkan penuh dengan rintangan dan halangan..demi kasih sayangmu padaku....tahukan dikau bagaimana perasaan hatiku dikala itu..bagaimana hari2 yg ku lalui tanpamu??? aku benar2 terasa kehilangan...bagaimana aku merindui masa2 lalu kita bersama..walau kuat aku menghadapinya...NAMUN AKU TEWAS..

Di luar, aku seperti biasa, tetapi di dalam hati ,hanya Allah sahaja yang tahu. Hanya airmata dan doa yang dapt menemani aku.setelah airmata yang gugur, aku mendapt sedikit ketenangan. dan aku rasa bersyukur kerana masih dikurniakan perasaan menyayangimu yang semakin mendalam.sehingga kesaat ini..aku sebenarnya merindui masa2 lalu kita ..TERLALU...... !_!

Sayangku kita dikurniakan perasaan cinta, kasih sayang dan kerinduan namun ianya seperti pantai, ada pasang surutnya. Kita tersenyum, salah faham atau kadang kala tiada mood untuk menyenangkan hati. Tak mungkin tiada kesedihan dan juga dugaan dalam perhubungan ni. kesedihan memang mengjadi sebahagian dari hidupku. MAAFKAN AKU, jika terlalu beremosi..tapi itu adalah diriku. Aku cuma manusia biasa yang punya hati dan perasaan. Adilkah kalau seringkali membiarkan perasaan ini terluka dan dilukai????? Aku cuba menepis perasaan ini, walaupun seringkali aku gagal....Namun dengan kelembutan, cinta, kasih sayang bersama sekelumit perhatian yg kau berikan selama ini membuatkan aku ingin segera membuang jauh2 perasaan ini agar dunia yg kita bina bersama dulu tak lagi bermain di minda ku...INSYAALLAH....

TERIMA KASIH, SAYANGKU
UNTUK CINTA INI
UNTUK KASIH SAYNG INI
UNTUK KERINDUAN INI
UNTUK PERHATIAN INI
UNTUK SEGALA-GALANYA.......WALAUPUN DIKAU  TIADA DI SISIKU LAGI 


..


No comments:

Post a Comment