17 February 2013

CoreTaN HaTi....




 Petang yang sunyi.dudk termnung seorang diri teringat kembali semua kengan terindah yang telah melukai hati ini Ya.Allah ya tuhan ku sebaknya hati ini..entah  kenpa hati ini begitu sayu..laju saja air mata ini mngalir.. ya allah ape dosa ku apa kesilapan ku terhadapmu Ya allah... sesungguhnya aku hanya mampu tersenyum untuk mngembirakan smua orng walaupun dihati hanya engkau yang tahu..sesungguhnya aku tak kuat,aku lemah  tnpa mu Ya allah..kau berikanlah kekuatan kepada hambamu  ini untuk mnghadapi hari2 yang mendatang...hanya pda mu aku memohon dan hnya padamu aku berserah T_T

Tersa lemah langkah ini, terasa berat hati ini untuk menruskan kehidupan dikemudian hari..tapi ku gagahkan jua demi insan disekelilingku...demi insan yang ku sayng(mak,ayah).walaupun berat,terpksa ku lalui..ya allah peritnya dugaanmu tak terdaya nk melaluinya sakit,sakit yang teramat sangt... :’( hanya air mata dan doa mnjadi peneman dikla ini..aku redha Ya Allah andai smua ini tertulis untuk ku aku terima dengan hati yang trbuka..mgkin harini aku berduka, siapa kan tahu suatu hari nanti aku tersenyum riang memanjat syukur kepadamu atas segala dugaan yang telah engkau berikan kpadku harini..

1 comment: