14 June 2012

SunYi TErAsA HaTi

:: meLihaT mu yaNg laLu beNar menGgamiT peRasaaN ku , baHagia mu jeLas teRpancaR kaLa duLu , senYum mu sepErti biAsan pelangi kala hujan rinTis ~ meLihat mu yaNg duLu memBuatkaN ku beGitu jaUh keTinggalan unTuk meMberiKan mu baHagia , ku aKui kekuRangaN ku ~ tiDak maMpu meMbahAgiKan aPa yaNg peRnah kaU dapat duLu , ku diAm , karana aKu meMang taK mamPu , naMun bisaKah aKu sePerti diA ?? meMberi yaNg cuKup seMpurNa daN inDah nYa meMori buAt kamu ?? peRsoaLan yaNg meMang tiAda jaWaban aNtara kiTa beRduA , maAf buKan ku beNci taPi aKu meRasa aKan keKuraNgan yaNg tiAda taNdingaN nYa , semPurna nYa diA buAt kaMu waHai kekAsih , seDang aKu taK munGkin kaN biSa menBeri yaNg duLu nYa paDa mu , MAAFKAN AKU SAYANG ~

:: sayAng ku , taHuKah enGkau aPa yaNg ku raSa , saAt kaU jauHkaN diRi mu daRi kU ?? sAat eNgkAu taK peduLi aKan dIri ku , saAt enGkau taK meNyapa diRi ku ?? suNgguH sikSa nYa peRasaAn iNi di dEra denGan tiNgkaH mU , aKu seNdiri menaNgis meLayaNi raJuk tAnPa puJuk daRi mU , seBeraPa saLAh kaH diRi ku hInggA kaU saKiti akU , sedAngkaN akU seTia meLayaNi aMaraH mU ~

No comments:

Post a Comment