30 June 2012

hAtI Yg SuNyI

petng yg snyi hnya dtmni lgu2 yg mndayu..ttba rasa sayu je hati ni...x tahu kenpa dgn sndrinya..hatini rasa sangat sedih....air mata mngalir tnpa disedari...sebak dihti x dpt dikawal lg..rasa diblrnggu kesedihan yg lepas...aku bolh buat orng lain bhgia, aku bolh buat orng lain tersnyum walaupun terpksa berkorban demi orng yg disayngi..tapi aku  x mpu nk mnhan diri drpda smua kesdihan yg mnpa diriku..Ya'Allh kau kuat lah hatiku.kau tabahkanlah htiku untuk mngharungi semua dugaanmu..s'sgguhnya aku x mmpu melawan segala kesakitan ini seorng diri..terasa lemah dan hmpir jatuh mnyembh bumi mu Ya Allah...kekuatan yg enkau telah berikan kpdaku dhulu kini smuanya telh hlng..hilng dalm seklip mta..aku redha dgn apa yg terjdi..aku terima..andai itu smua sdh ditakdikan untuk ku...walapun smuanya bagaikan mmpi yang datg dalam persnggahan semntra..aku bhgia melihat orng sekeliling ku bhagia..aku x kisah apa yg orng lain nak ckp diri aku ni lemah ke bodoh ke..aku x kish pon..yg pasti aku tahu siapa diriku yg sebenarnya..bak kata mak jgn sesekli menilai seseorng itu berdasarkan luarannya saja..kerana kecntikan dri luar belom tntu buat kita bahgia selama-lamnya....



No comments:

Post a Comment