1 April 2012

HarI DeMi HaRi


Hari demi hari
Ku lewati dengan bisikan nafas rindu terhadap mu
Ku susuli dengan tangisan sendu
Jika engkau tanya mengapa ku merindu
Pasti ku jawap kerinduan itu telah di izin kan oleh Tuhan
Tika ini kewujudan mu sangat bererti bagi diri ku

Maafkan aku kerana terlalu mencintai mu

Kerana sesungguh nya ia hadir dengan sendiri nya

Di saat aku terpuruk sendiri menyepi

Mata beningmu menyapa fikiran ku

Senyum tawamu menggamit kalbu ku

Ulah dan tingkah mu menyenangkan aku

Usikan manja mu mendamaikan aku

Izinkan aku membasuh duka lara yang bergalang di hati mu

Izinkan aku membaja benih - benih bunga cinta antara kita


Walau ku tahu aku bukan permata di hati mu

Aku tidak memaniskan cinta dengan kata - kata indah

Tapi cuma berbekalkan doa kepada Yang Satu

Aku pinta cahaya akan tiba nanti

No comments:

Post a Comment