26 April 2012

BIcARA hAtIku >>>>SYA-YUNK

petang yang snyi..cuaca yang redup.....mata pn layu..tanpa sedar air mata mngalir...dgn tidak sngaja...enth mngapa pun tak tahu...mybe kepedihan yg ku pendam slma ni....x tertggung lagi...kenpa la mnusia sekrang sush nak fahami orang???adakah..dengan sikap ku yang sering bersabar dgn tgkah laku mereka dn jugak pergai mereka itu yg mmbuatkan mereka semkin berani mmpermainkan ku...''YA'ALLH AKU TAK KUAT,AKU TAK BERANI NAK MENUNJUKAN SIKAP KEMARAHN KU KPADA ORANG LAIN'apa yg mpu aku lakukan hnya lah mberi snyuman walaupun kadang2 senyuman itu terpksa dilakonkan utk mngambl hati mereka di sekeliling ku....kekuatan yg kau berikan dulu kini smkin hilang..hilang disaat aku memerlukan pertlngan drimu...YAAllaH ...hnya pdamu ku memhn kau tabahkan lah hti ku...yg smkin hari semkin sebak...hmpir rebah mnymbah bumi...!_! .air mata x tertahn lgi bila mngenangkan apa yg terjadi...""aku redha dgn apa yg berlaku'' tapi  hnya stu yg aku pinta tlnglah bgkit kn smula diriku yg hmpir lemah tak berdaya...mnggung smua ni serng diri.....hnya padamu aku memohon....Setiap kali aku melangkah melihat sekeliling hati hnya mpu berdiam..takala melihat orng lain bahgia di smping orng yg tersayng..sebk dihti hnya kau saja yg thu...walaupun htiku mengis dlm diam2...ku lemparkan lgi sbuah snyuman...agar mereka sntiasa bhagia.....itu saja yg mmpu diberikan..dn buknlh satu penghinaan kepada mereka.... ^_______* huh ! lupakan sekejap kesedihn di hti ni....CHNGE TOPIC PULK .... ------>

 kekdang terfikir jgk..mgpa setgh mnusia suka mrh dn cpt melenting apabila ditgur....huhu kenpa aku x blh buat mcm tu....kenpa asyik nk sabar je..dri dulu smpailah skrng..pelik2.....apa2 pon aku bersyukur kerana dibri kurniaan yg begitu berharga...dgn ada nya sikp sabar...ramailah yg akan suke.... :) x gitu..??? hehe 

No comments:

Post a Comment