27 January 2012

TaNpA DiRiMu....


Aku sedar bila tanpa dirimu..
kurasakan dunia ini terhenti
Lambat,kaku dan tidak bernyawa

Bagaikan otak kuterhenti berfikir
Apa yang  pelu aku lakukan
Tanpa kau disisi..

Rinduku bagai membungkam ragaku
membuat aku terhenti untuk menghela  sekalipun

JIWAKU  SESAK.....& KOSONG

mendengar suaramu bagaikan terhenti nafasku
untuk kudengar dan masuk terus kejiwaku agar tidak diganggu
agar aku tidak terlepas dari mendengar setiap butir bicaramu

Andai Tuhan mendengar rintihanku
bertemumu ingin sekali aku hentikan seluruh maya ini
agar hanya kau dan aku menikmatinya bersama
agar masa ini begitu panjang untuk kita BERDUA sahaja

Adakah kau rasa...terhenti segala-galanya
bila sudah
....................................................................................

No comments:

Post a Comment