29 January 2012

SeKaDaR RenUnGaN..

gf : awk, saya nak cincin hubungan kita.
Bf : untuk ape?? malas laa, awak , petang ni kita jumpa tempat biasa ok ?
Gf : hurmmm..yelah..
Bf : awk, cuba tutup mata awk..saya nak bagi hadiah..
Gf : hadiah?? ok..
Bf : ok.. cuba tengok ni...saya belikan patung beruang untuk awk..
Gf : awak ! saya tanak patung beruang ni..saya nak cincin hubungan kita !(sambil membaling patung beruang itu     di jalan raya)

lelaki itu pon terus berlari dan mendapatkan patung itu balik dan berada dalam gengamamnya. tiba-tiba sebuah bas meluru ke arah lelaki tesebut dan badannya di gilis sehingga lelaki tersebut tidak berdaya untuk bergerak. lalu perempuan itu mengambil patung di tangan lelaki tersebut dan tiba-tiba patung itu berkata

"YOU...SEE IN MY POCKET"

dan terlihatnya satu cincin yang sangat cantik, dan patung itu terus berkata. ''WILL YOU MARRY ME?"

disaat itu, mengalirnya air mata perempuan tersebut, tetapi sudah terlambat untuk menyesal, kerana lelaki tersebut sudah pun pergi untuk selama-lamanya .. semua kita melakukan kesilapn tiada apa perlu dikesalkan jangan biarkan kesilapan terbuang.. mari kita bejalan tersenyum girang..

hari yang cerah telah berjalan
mendongak langit melompat tinggi
jika cuaca mendung mendatang
mari berteduh
biarkan angin
menentukan hala kita nanti

terlalu bnyak sesalan yang kubawa
biar luka terbuang adalah rugi
masih cuba dongakan dada
mari kita terus berlari

biarkan kesedihan dibawa angin
pastikan terus berjalan

No comments:

Post a Comment